Wij kunnen uw totale administratie verzorgen. De geautomatiseerde verwerking doen wij met Exact, een zeer goed en modern financieel administratieverwerkingsprogramma. En het maakt ons niet uit of u dat nu in een schoenendoos aanlevert of digitaal. Samen met u bepalen wij hoe de administratie moet worden opgezet. Samen met u bepalen wij hoe die moet worden verwerkt en beheerd.
Wij kunnen allerlei denkbare en gewenste rapportages verzorgen die u nodig hebt om uw bedrijf optimaal te laten draaien.
En waar moet u zoal aan denken?
Wij kunnen voor u:
• De administratie opzetten;
• De administratie invoeren;
• De jaarrekening samenstellen;
• De omzetbelastingaangifte verzorgen;
• De vennootschapsbelastingaangifte verzorgen;
• Eventueel tussentijdse rapportages verzorgen (voor investeringen, de bank etc.);
• Cijfers van het verslagjaar herleiden naar toekomstig beleid.
• Werkzaamheden kunnen op locatie worden verricht;
• Service klant -support : afspraken zijn ook mogelijk buiten de normale kantooruren om;
• Financiële administratie voor het midden- en kleinbedrijf en financiële rapportage aan de fiscus;
• Consultancy en advies op het gebied van Administratie en Organisatie.